miércoles, 20 de marzo de 2013

Modul 5 - Cristina Arnau - Flipboard batxillerat.

Bones a tothom, 

Després de mirar i remirar el mòdul 5 que he trobat molt interessant (ja que desconeixia aquestes eines totalment). 

He trobat eines per l'assignatura d'anglès molt interessants com és PHONICS AWARENESS, etc. (per practicar els sons).
També he practicat iBooks que sí que el coneixia però no l'havia fet servir mai i ara ja tinc pdf baixats i algun llibre per poder-me llegir. Però com sempre a mi el que em falta és temps. 


Però l'eina que més m'ha agradat i que ja em veig provant el curs que ve (si em deixen) és FLIPBOARD per batxillerat. 

Primer de tot, m'agradaria que els alumnes coneguessin l'eina i es fessin baixar diaris en anglès.
I cada setmana haurien de llegir notícies de diaris en anglès online i fer tasques diverses. Presentar la notícia oralment, resumir-la, treballar una notícia a classe, treballar notícies en grups, etc.  I es pot crear el seu propi magazine d'un tema: 



Crec que llegir notícies en anglès els ajuda molt aprendre la llengua i si a més ho poden fer amb el seu smartphone o tauleta és molt més fàcil, ràpid. 

Veig que pot ser una eina molt competent per ells també per més endavant. 

Cal ser competent en aquestes vessants: competència comprensió-lectora i noves tecnologies. 

Cristina Arnau Vilà. Mòdul 5

No hay comentarios:

Publicar un comentario