sábado, 13 de abril de 2013

Modul 7 Cristina Arnau Vilà -

Aquí va el meu mòdul 7
1.- Aplicacions que no poden faltar.
Crec que la Teia Bau ha fet un bon resum i molt interessant d'aplicacions que no poden faltar. Jo afegiré que no poden faltar:
 
EVERNOTE o alguna eina similar que els serveixi d'agenda i/o organització del dia a dia.
En aquesta web trobareu alternatives a EVERNOTE:
 
3.-Com classificaria apps a secundaria?
 
Per poder-ho dir caldria provar-ho, però personalment ho faria per assignatures. En cada carpeta posaria les apps que fem servir per cada assignatura i després faria una carpeta general per apps que fossin per totes les assignatures com ara : fotos, podcast, etc.
 
4.- Recomanació de bloc i per què?
 
Jo recomano aquesta web: http://www.eduapps.es/ perquè hi ha moltes aplicacions que ens poden servir. I com sempre dic, el més important és pensar com la farem servir a la nostra aula (recordar que això són eines i prou).
 
I com a blog, recomanaria el següent perquè és un bloc de docents i fet per docents on s'hi pot col.laborar on podem trobar molta informació i experiències. Us el recomano.
 
 
A continuació us deixo també 24 blocs que aconsellen seguir dels quals jo en segueixo alguns i que són molt interessants.
 
Gràcies per tot Pilar i Xavier (Sou realment uns cracks i a més he après molt i m'heu fet reflexionar molt).


--
Cris Arnau

No hay comentarios:

Publicar un comentario